середу, 8 лютого 2017 р.

КОНСПЕКТ
ІНТЕГРОВАНОГО
ЗАНЯТТЯ  ДЛЯ  ДІТЕЙ  СЕРЕДНЬОЇ  ГРУПИ
«ГРА  У  КОСМІЧНУ ПОДОРОЖ»
(«МАТЕМАТИЧНА  СКАРБНИЧКА»,
«ВІКОНЕЧКО  У  ПРИРОДУ»)




ВИХОВАТЕЛЬ
ГРУПИ  №10
ФРАНКО  О.В.
2015  РІК
ХІД  ЗАНЯТТЯ
1.   Вітання  різними  мовами (українською,  англійською,  польською,  білоруською,  японською)
--Діти,  з  вами  хотять  привітатися  цифри (  показую  на  картинки  стилізованих  яскравих  картинок  цифр  на  шторах),  яка  цифра  вам  подобається?
       2. Сюрпризний  момент
      --Діти,  такі  цифри  вивчають  звірята  зі  своєю  вчителькою  мудрою  Совою.  Одного  разу  Білочка,  Вовк,  Їжачок, Вовк  сиділи  на  галявині  і  міркували,  що  їх  вчителька  так  багато  знає.  Напевно,  це  тому,  що  Сова  має  крила,  скрізь  літає,  може  багато  всього  побачити.  А  Сова  сказала,  що  найбільше  знають  люди.  Звірята  здивувалися:  «Але  ж  люди  не  мають  крил,  як  вони  можуть  літати?»
---Діти,  підкажіть  звірятам,  на  чому  літають  люди?  (  на  літаку,  на ракеті,  на  вертольоті,  на  дельтаплані)
--На  чому  летіти  найшвидше?  (на  ракеті)
--Куди  можна  полетіти  на  ракеті?  (в  космос)
--Що  можна  побачити  в  космосі?  (  зірки,  сузір’я,  планети,  Сонце,  Місяць,  комети,  метеорити,  космічні  ракети,  супутники)
--Ви  не  проти  пограти  пограти  у  космічну  подорож?  (так)
--Давайте  почнемо  гру  лічилкою:
Щоб  летіти  на  планети,  збудували  ми  ракети,
Раз,  два,  три--  полетиш  сьогодні  ти.
--Якщо  у  нас  є  ракети,  давайте  візьмемо  з  собою  звірят (  біля  картинок  звірят  виставляю  картинки  ракет,  на  одну  менше)
--Скільки  з  нами  звірят? (четверо)
--Скільки  ракет? (три)
--Чи  всім  вистачає?  (ні)
--Що  треба  зробити?( для  їжачка  приготувати  ракету)
--Чого  тепер  більше?  (порівну)
3. Дидактична  вправа  «ТАБЛО»
--Щоб  ракета  полетіла,  треба  щоб  на  табло  увімкнулися  цифри  від  5  до  1,  давайте  порахуємо:  5  4  3  2  1 
(діти  ще  раз  рахують  від  5  до  1,  а  вихователь  знімає  «віконечка»  з  кожної  цифри)
--Діти,  на  табло,  яке  в  ракеті  у  Білочки,  не  всі  цифри  відкрились,  допоможемо  Білочці  (5  №  3  №  1 ),  у  Вовчика ( №  4   №  2  1).
--Дякую  за  допомогу  звірятам.  А  нам  буде  допомагати  бортовий  комп’ютер,  є  такі  ракети,  на  яких  не  летять  космонавти,  а  керує  польотом  комп’ютер. (відкриваю  кришку  комп’ютера )
--Ось  на  екрані  вже  з явилась  якась  планета,  подивіться  у  вікно  над  табло,  ось  ця  планета.(модель  частин  доби)
--Скільки  кольорів на  цій  планеті? (чотири)
--Що  означає  жовтий  колір?  Червоний? Синій?  Чорний?(ранок,  день,  вечір,  ніч)
--Назвіть  всі  частини  доби.
--Що  можна  робити  вранці?  Вдень?  Ввечері?  Вночі?  (діти  дають  відповіді  повними  реченнями)
4.  Дидактична  вправа  «ЗІРОЧКИ  ПО  ПОРЯДКУ»
--На  екрані    з явилась  зірочка,  це  комп’ютер  попереджає  нас  про  зустріч  з  зірочками,  давайте  подивимось  в  ілюмінатор,  яка  зірочка  прилетіла  першою?  Другою?  Третьою?  Четвертою?  П ятою? ( перша—жовта  зірочка,  бо  на  ній цифра  один,  друга  --синя  зірочка, бо  на  ній  цифра два,  і  т.д.)
5. Дидактична  гра  «СУЗІР Я»
--Зірочки  часто  живуть   дружніми  сім ями,  такі  сім ї  називаються  сузір ями . В  кожному  сузір  ї  буває  різна  кількість  зірочок.  Давайте  порахуємо  зірочки  і  підберемо  відповідну  цифру. (  На  дошці  виставляю  сузір  я,  діти  рахують,  підбирають  цифру. Одна  зірочка,  дві,  три,  чотири,  п ять,  всього  п ять  зірочок)
6.  Дидактична  гра  «ЦИФРИ В  НЕВАГОМОСТІ» 
--Діти,  давайте  виставимо  ряд  чисел  1 2  3   4  5,
В  космосі  є  невагомість,   там  не  можна  ходити,  там  можна  літати,  перевертатися,лягати  на  бочок.  Діти  заплющують  очі,  вихователь  перевертає  цифри,  потім  діти  називають  яка  цифра  побувала  в  невагомості.
7.  Дидактична  вправа «Орієнтування  на  площині»
--Бортовий  комп’ютер  показує  якусь  незвичайну  галявину,  треба  бути  дуже  уважним,  щоб  не  заблукати,  добре  знати праву  і  ліву  руку,  верх  і  низ,  середину.
--На  дошці розміщені  картинки  --комета,  ракета,  місяць,  чарівник,  що  рахує  зірочки,  повітряна  куля,  діти  називають  «ракета  справа  вверху»,  «комета  зліва  внизу»,  і  т.д.
--На  столах  індивідуальні  картки-галявини  і  картинки  звірят  та  предметів,  за  вказівкою  вихователя  діти  розміщують  їх  на  площині  галявини (  поставте  зайчика  справа вверху,  ракету  посередині,  білочку  зліва  вверху  і т.д.)
--Як  назвати  одним словом  зайця,  білочку,  ведмедика? (дикі  тварини)
--Як  назвати  ракету,  корабель,  машину?  (транспорт)
8.  ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
--Нам  в  космосі  зустрічаються  незвичні  камінчики  --метеорити,  давайте  з  ними  пограємося (стоунтерапія)
--Хоч  ми  любимо  літати,  та  хочеться  повернутися  на  Землю,  давайте  поспіваємо  і  потанцюємо,  «зайци  стали  на  зарядку»
9.  Дидактична  вправа «ПЛАНЕТА_М ЯЧИК»
--Бортовий  комп’ютер  показує  м’ячик , це  зустріч  з  планетою,  де  все  треба  казати  навпаки.  Вихователь  дає  м’яч  і  називає  слово,  дитина  має  назвати  слово-антонім:
Великий—маленький
Високий-низький
День—ніч
Білий – чорний
Широкий—вузький
Справа—зліва
Вверху—внизу
Товстий—худий
Важкий—легкий
Попереду—позаду
Швидко—повільно
10.  Дидактична  гра  «ЛІФТ»
--Так  весело  на  цій  планеті,  а  комп’ютер  показує  цікавий  ліфт,  давайте  покатаємо  на  ньому  звірят,
--Перевіримо,  чи  він  працює:
  Перший  поверх,  другий  поверх,   третій  поверх,  четвертий  поверх,  п’ятий  поверх.
--Підніміть  зайчика  на четвертий  поверх,  опустіть  їжачка  на  другий  поверх (  діти  тримають  в  руках  «ліфт»,  рухають  кабінку  за  вказівкою)
11. Дидактична  гра «Геометрична  планета»
--На  екрані  комп’ютера  зявились  геометричні  фігури,  давайте  спустимось  на  планету,  на  великій  рамці  диски  з  геометричними  фігурами,  діти  називають  фігури,  перевертають  зворотній  бік  і  кажуть,  що  там  його  зустрічає
12.  Дидактична  гра «Рамки  до  фотографій»
--На  пам'ять  про  гру-космічну  подорож  звірята  сфотографувались  для  вас  напам ять ,  підберіть  рамки  до  цих  фото.  (Діти  викладають  рамочки,  потім  вихователь  запитує  «  Яка  геометрична  фігура  рамка  до  фото  у  лисички?» і  т.д.)
--Які  свійські  тварини  на  фото?  Які  дикі  тварини?
--Якого  вірша  подаруємо  звірятам:
Я  лічити  вмію  трішки,
Скільки  лапок  є  у  кішки,
У  собаки,  у  лисиці,
І  у  вовка,  й  у  куниці,
Хижаки  і  свійські  звірі
Мають  лапок  по  4.
13.  ПІДСУМОК
--Що  сподобалось  робити  на  занятті?  Що  хочете  ще  робити?
14.  ПОДЯКА  ВІД  ЗВІРЯТ,  ПОДАРУНКИ  (зірочки  для розмальовки)

Немає коментарів:

Дописати коментар