КОНСПЕКТ
ІНТЕГРОВАНОГО
ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ
СЕРЕДНЬОЇ ГРУПИ
«ГРА У КОСМІЧНУ ПОДОРОЖ»
(«МАТЕМАТИЧНА
СКАРБНИЧКА»,
«ВІКОНЕЧКО У ПРИРОДУ»)
ВИХОВАТЕЛЬ
ГРУПИ №10
ФРАНКО О.В.
2015 РІК
ХІД ЗАНЯТТЯ
1.
Вітання
різними мовами (українською,
англійською, польською, білоруською,
японською)
--Діти, з вами
хотять привітатися цифри (
показую на картинки
стилізованих яскравих картинок
цифр на шторах),
яка цифра вам
подобається?
2. Сюрпризний момент
--Діти,
такі цифри вивчають
звірята зі своєю
вчителькою мудрою Совою.
Одного разу Білочка,
Вовк, Їжачок, Вовк сиділи
на галявині і
міркували, що їх
вчителька так багато
знає. Напевно, це
тому, що Сова
має крила, скрізь
літає, може багато
всього побачити. А
Сова сказала, що
найбільше знають люди.
Звірята здивувалися: «Але
ж люди не
мають крил, як
вони можуть літати?»
---Діти, підкажіть
звірятам, на чому
літають люди? (
на літаку, на ракеті,
на вертольоті, на
дельтаплані)
--На чому
летіти найшвидше? (на
ракеті)
--Куди можна
полетіти на ракеті?
(в космос)
--Що можна
побачити в космосі?
( зірки, сузір’я,
планети, Сонце, Місяць,
комети, метеорити, космічні
ракети, супутники)
--Ви не
проти пограти пограти
у космічну подорож?
(так)
--Давайте почнемо
гру лічилкою:
Щоб летіти на
планети, збудували ми
ракети,
Раз, два, три--
полетиш сьогодні ти.
--Якщо у
нас є ракети,
давайте візьмемо з
собою звірят ( біля
картинок звірят виставляю
картинки ракет, на
одну менше)
--Скільки з
нами звірят? (четверо)
--Скільки ракет? (три)
--Чи всім
вистачає? (ні)
--Що треба
зробити?( для їжачка приготувати
ракету)
--Чого тепер
більше? (порівну)
3. Дидактична вправа
«ТАБЛО»
--Щоб ракета
полетіла, треба щоб на табло
увімкнулися цифри від 5 до
1, давайте порахуємо:
5 4 3
2 1
(діти ще
раз рахують від
5 до 1,
а вихователь знімає
«віконечка» з кожної
цифри)
--Діти, на
табло, яке в
ракеті у Білочки,
не всі цифри
відкрились, допоможемо Білочці
(5 № 3
№ 1 ), у
Вовчика ( № 4 №
2 1).
--Дякую за
допомогу звірятам. А нам буде
допомагати бортовий комп’ютер,
є такі ракети,
на яких не
летять космонавти, а
керує польотом комп’ютер. (відкриваю кришку комп’ютера
)
--Ось на
екрані вже з явилась
якась планета, подивіться
у вікно над
табло, ось ця
планета.(модель частин
доби)
--Скільки кольорів на
цій планеті? (чотири)
--Що означає
жовтий колір? Червоний? Синій? Чорний?(ранок, день,
вечір, ніч)
--Назвіть всі
частини доби.
--Що можна
робити вранці? Вдень?
Ввечері? Вночі? (діти дають відповіді
повними реченнями)
4. Дидактична вправа
«ЗІРОЧКИ ПО ПОРЯДКУ»
--На екрані
з явилась зірочка,
це комп’ютер попереджає
нас про зустріч
з зірочками, давайте
подивимось в ілюмінатор,
яка зірочка прилетіла
першою? Другою? Третьою?
Четвертою? П ятою? (
перша—жовта зірочка, бо
на ній цифра один,
друга --синя зірочка, бо
на ній цифра два,
і т.д.)
5. Дидактична гра
«СУЗІР Я»
--Зірочки часто
живуть дружніми сім ями,
такі сім ї називаються
сузір ями . В кожному сузір
ї буває різна
кількість зірочок. Давайте
порахуємо зірочки і
підберемо відповідну цифру. (
На дошці виставляю
сузір я, діти
рахують, підбирають цифру. Одна
зірочка, дві, три,
чотири, п ять, всього
п ять зірочок)
6. Дидактична гра
«ЦИФРИ В НЕВАГОМОСТІ»
--Діти, давайте
виставимо ряд чисел
1 2 3 4 5,
В космосі
є невагомість, там
не можна ходити,
там можна літати,
перевертатися,лягати на бочок.
Діти заплющують очі,
вихователь перевертає цифри,
потім діти називають
яка цифра побувала
в невагомості.
7. Дидактична вправа «Орієнтування на
площині»
--Бортовий комп’ютер
показує якусь незвичайну
галявину, треба бути
дуже уважним, щоб
не заблукати, добре
знати праву і ліву
руку, верх і
низ, середину.
--На дошці розміщені картинки
--комета, ракета, місяць,
чарівник, що рахує
зірочки, повітряна куля,
діти називають «ракета
справа вверху», «комета
зліва внизу», і т.д.
--На столах
індивідуальні картки-галявини і
картинки звірят та
предметів, за вказівкою
вихователя діти розміщують
їх на площині
галявини ( поставте зайчика
справа вверху, ракету посередині,
білочку зліва вверху
і т.д.)
--Як назвати
одним словом зайця, білочку,
ведмедика? (дикі тварини)
--Як назвати
ракету, корабель, машину?
(транспорт)
8. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
--Нам в
космосі зустрічаються незвичні
камінчики --метеорити, давайте
з ними пограємося (стоунтерапія)
--Хоч ми
любимо літати, та
хочеться повернутися на
Землю, давайте поспіваємо
і потанцюємо, «зайци
стали на зарядку»
9. Дидактична вправа «ПЛАНЕТА_М ЯЧИК»
--Бортовий комп’ютер
показує м’ячик , це зустріч
з планетою, де
все треба казати
навпаки. Вихователь дає
м’яч і називає
слово, дитина має
назвати слово-антонім:
Великий—маленький
Високий-низький
День—ніч
Білий – чорний
Широкий—вузький
Справа—зліва
Вверху—внизу
Товстий—худий
Важкий—легкий
Попереду—позаду
Швидко—повільно
10. Дидактична гра
«ЛІФТ»
--Так весело
на цій планеті,
а комп’ютер показує
цікавий ліфт, давайте
покатаємо на ньому
звірят,
--Перевіримо, чи
він працює:
Перший
поверх, другий поверх,
третій поверх, четвертий
поверх, п’ятий поверх.
--Підніміть зайчика
на четвертий поверх, опустіть
їжачка на другий
поверх ( діти тримають
в руках «ліфт»,
рухають кабінку за
вказівкою)
11. Дидактична гра «Геометрична планета»
--На екрані
комп’ютера зявились геометричні
фігури, давайте спустимось
на планету, на
великій рамці диски
з геометричними фігурами,
діти називають фігури,
перевертають зворотній бік
і кажуть, що
там його зустрічає
12. Дидактична гра «Рамки
до фотографій»
--На пам'ять
про гру-космічну подорож
звірята сфотографувались для
вас напам ять , підберіть
рамки до цих
фото. (Діти викладають
рамочки, потім вихователь
запитує « Яка
геометрична фігура рамка
до фото у
лисички?» і т.д.)
--Які свійські
тварини на фото?
Які дикі тварини?
--Якого вірша
подаруємо звірятам:
Я лічити
вмію трішки,
Скільки лапок
є у кішки,
У собаки,
у лисиці,
І у
вовка, й у
куниці,
Хижаки і
свійські звірі
Мають лапок
по 4.
13. ПІДСУМОК
--Що сподобалось
робити на занятті?
Що хочете ще
робити?
14. ПОДЯКА ВІД
ЗВІРЯТ, ПОДАРУНКИ (зірочки для розмальовки)
Немає коментарів:
Дописати коментар