середу, 8 лютого 2017 р.

КОНСПЕКТ
ПІДСУМКОВОГО  ЗАНЯТТЯ
З  ВАЛЕОЛОГІЇ
ДЛЯ  ДІТЕЙ  СЕРЕДНЬОГО  ВІКУ
«ЦІКАВА  ПОДОРОЖ  ІЗ  ЗВІРЯТАМИ»

ГРУПА № 10
ВИХОВАТЕЛЬ
ФРАНКО  О.В.


БЕРЕЗЕНЬ  2015  РОКУ

МЕТА:   перевірити  рівень  знань  дітей  про  те,  як  потрібно  доглядати  за  очима,  зубами,  вухами,  щоб  ці частини  тіла  були  здоровими,  щоб  попереджувати  хвороби  очей,  щоб  зберігати  зір  гострим,  щоб  вуха  добре  чули  і  не  хворіли  запаленням,  щоб  зберігати  зуби  від  карієсу  та  інших  ушкоджень,   перевірити  знання  дітей  про  корисну  і  шкідливу  їжу,  про  небезпечні  предмети  побуту,  з  якими  можуть  стикатися  діти  у  своєму  житті,  сприяти  розвитку   у  дітей  бажання  дотримуватися  відомих  правил,  щоб  це  стало  переконанням  дітей,  виховувати  культуру  бережливого  ставлення  до  здоров  я.
МАТЕРІАЛИ:  іграшки,  сюжетні  малюнки,  предметні  малюнки,  загадки,  вірші,  предмети,  роздатковий  матеріал.














ХІД  ЗАНЯТТЯ
1.Організація  дітей,  привітання
2.Сюрпризний  момент:
--Відгадайте  загадку:
                  Хто  вдягнувся  в  кожушок
                   Із  гостреньких  голочок?
--Діти,  чомусь  їжачок  сумний,  давайте  його  запитаємо, що  сталося?
Їжачок:   --- Мої  очі  стали  погано  бачити,  і  мені  треба  носити  окуляри,  а  мудра  вчителька  сова   каже,  щоб  я  пішов  на  чарівну  галявину  до  лікаря,  він  зможе  допомогти  мені.  Дорога  туди  далека,  чи  не  підете  ви  зі  мною?
Діти:  --- Так.
Їжачок:   --- Давайте  візьмемо  ще  моїх  друзів   Зайчика,  Білочку,  Вовка.
3.Поради  для  Їжачка
--Діти,  давайте  розкажемо  Їжачку,  що  ви  знаєте  про  те,  як  оберігати  очі  від  хвороб.
не  дивитись  багато  телевізор
* не  грати  довго  на  комп ютері
*не  тикати  гострими  предметами  в  очі
*не  читати  лежачи,  не  дивитись книжечки  лежачи
*не нахилятися  низько  над  книгою
*їсти  багато  овочів  і  фруктів,  молочних  продуктів
4.Поради  для  Зайчика
--Розкажіть  Зайчику,  як  треба  доглядати  за  вушками,  бо  вони  в  нього  часто  болять
* не  кричати  на  вухо,  не  бути  в  шумі
* не  тикати  гострі  предмети  в  вухо
* одягати  шапочку,  не  простуджувати  вушка
5.Поради  для  Білочки
--Діти,  давайте  порадимо  Білочці,  як  оберігати  зубки,  щоб  вони  в  неї  не  боліли:
*щодня  чистити  зубки,  полоскати  їх
* не  гризти  тверді  предмети
*  не  їсти  гарячі  та  холодні продукти  один  за одним
* пити  молочко,  їсти  творожок,  сметану
* робити  масаж  ясен
6.Поради  для  зміцнення  здоров  я
--Ми,  звірята,  дуже  втомилися,  не  можемо  далі  йти,  хочемо  відпочити.
--Діти,  давайте  розкажемо  звірятам,  як треба  оберігати  своє  здоров  я,  щоб  бути  міцними,  витривалими
*треба  вранці  робити  зарядку
*гуляти  на  свіжому  повітрі
*грати  на  вулиці  у  рухливі  ігри
7.Послухайте,  про  кого  я  розповім  вам
--Сонечко за  день  находилось, стомилось,  прилягло  на  хмаринці  і  заснуло.  Прийшов  дідусь  Вітерець,  вкрив  Сонечко  ковдрою  і  сказав:  --спи,  Сонечко,  спи!
--  Що  треба  робити,  щоб  бути  міцним?  (  треба  обов  язково  спати,  і  вдень  також)
8.  Фізкультхвилинка
(  пальчики-братики   сплять)
9.На  чарівній  галявині  у  Лікаря:
--Ось  ми  і  на  галявині.  Обдивіться,  які  бачите  лікарські  рослини?   Для  чого  їх  використовують?  (відповіді  дітей)
Лікар:  --Я  радий  вас  бачити,  хочу  вас  пригостити,  виберіть  самі,  що  будете  їсти.
Дидактична  гра  «корисна  і  шкідлива  їжа»
Дидактична  вправа  «Їстивні  та    неїстівні  гриби»
Дидактична  вправа  «Що  треба  робити  перед  їжею»
Дидактична  гра  «Чарівна  торбинка»( мило,  зубна  паста,  зубна щіточка,  рушник,  гребінець)
10.  Вірші  на  галявині 

Зуби  чищу  я  зубною  пастою, 
Буду  дуже  я  зубастим

Руки  милом  вимиваю,
Всіх  мікробів  проганяю.
11.Вода  на  галявині 
--Чому  на  галявині  здоров  я  стоїть  діжечка  води?  (відповіді  дітей  про  користь  води)
Вірші  про  воду
Наш  малий  Іванко  вранці  не  вмивається,
З  нього  біля  хати  кури  насміхаються,
А  чому  з  Іванка  кури  насміхаються,
Бо  вони щоранку  у  піску  купаються.

Киця  прокидається — лапками  вмивається,
Квітка  прокидається – росою  вмивається,
Ну,  а  ми  з  сестричкою  вмилися  водичкою.
---А  коли  вода  буває  небезпечною?  (коли  брудна,  коли  неправильно  купатися  і  т.ін.)
12.Підсумок 
--Що  сподобалось?  Що  запам  яталось?
--Яку  корисну  справу  зробили? (  допомогли  звірятам  порадами  як  оберігати  здоров  я)

Будемо  з  звірятами  дружити
І  підкажемо,  як  їм  не  хворіти.


Лікар:   --Ось  вам  подарунки  на  пам  ять  про  подорож  на  мою  галявину.  (  розмальовки  на  дану  тему)

Немає коментарів:

Дописати коментар